Poszukujemy Specjalisty ds. HelpDesk, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu
wsparcia technicznego. Idealny kandydat będzie odpowiadał za bezpośrednie wsparcie
użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem,
sprzętem komputerowym oraz siecią. Jest to doskonała okazja do rozwinięcia
umiejętności technicznych i pracy w profesjonalnym środowisku IT.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
technicznej.
Oferujemy:
Praca stacjonarna: ul. Żwirowa 53/55, 05 – 506 Władysławów.
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: waldemar.pietrzak@sorted.pl
Prosimy o zamieszczenie w CV zapisu: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sorted sp. z o.o. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Ale rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.